ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
H παρακάτω πολιτική επιστροφών είναι σύμφωνη με τις ελληνικές και τις ευρωπαϊκές διατάξεις. H παρακάτω πολιτική επιστροφών ισχύει αποκλειστικά για αγορές και συναλλαγές μέσω του agrostore.gr. (Αγορές εξ' αποστάσεως). Στo φυσικό μας καταστήματα η πολιτική επιστροφών ενδέχεται να είναι διαφορετική. Παρακαλούμε απευθυνθείτε στο φυσικό μας κατάστημα για να ενημερωθείτε για την ισχύουσα πολιτική.
Για παραγγελίες που πραγματοποιούνται από το agrostore.gr
Ο επισκέπτης/χρήστης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή-αντικατάσταση των προϊόντων, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Σε κάθε περίπτωση παραλαβής λανθασμένου προϊόντος με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας μας.
- Σε περιπτώσεις που υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν το οποίο καλύπτει η εγγύησή του.
- Σε περίπτωση που ο επισκέπτης/χρήστης έχει επιλέξει λάθος προϊόν και επιθυμεί την αντικατάστασή του.
- Σε κάθε περίπτωση που ο επισκέπτης/χρήστης άλλαξε γνώμη για την αγορά και δεν επιθυμεί το προϊόν.
Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο επισκέπτης/χρήστης έχει υποχρέωση να συμπληρώσει και να αποστείλει το ειδικό έντυπο υπαναχώρησης που είναι διαθέσιμο στο παρακάτω link: (εχω στείλει συνημένα φόρμα)
Σημείωση: Οι ως άνω όροι υπαναχώρησης ισχύουν μόνο για ιδιώτες (B2C) καταναλωτές (όχι επαγγελματίες (B2B), επιχειρήσεις, εμπόρους κλπ.)
Οι επιστροφές θα πρέπει να γίνονται:
- Με αποστολή στη διεύθυνση απο την οποία εστάλη το εμπόρευμα. Για την αποφυγή λαθών και χρονοτριβής, προτείνουμε να επικοινωνήσετε πρώτα μαζί μας.
- Aυτοπροσώπως: Στo φυσικό μας καταστήμα (Λιβαδειά, Αριστοφάνους, 32131).
ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον επισκέπτη/χρήστη, πλήρη, χωρίς φθορές, μεταποιήσεις και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την παραλαβή ή δεν πληροί κάποια από τις ως άνω απαιτήσεις, η εταιρεία μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή και αντικατάσταση.
Στην περίπτωση που ο επισκέπτης/χρήστης ζητήσει αντικατάσταση του προϊόντος λόγω δικής του υπαιτιότητας, επιβαρύνεται με το κόστος της επιστροφής και της επαναποστολής των προϊόντων. Σε περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά σε υπαιτιότητα της εταιρείας, αυτή δεσμεύεται να αναλάβει το κόστος επιστροφής και επαναποστολής του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση πως η επιστροφή έχει γίνει αποκλειστικά με μία από τις συνεργαζόμενες εταιρείες courier.
Ο επισκέπτης/χρήστης έχει δικαίωμα να ζητήσει επιστροφή χρημάτων εντός του χρονικού ορίου της υπαναχώρησης και εφόσον πληρούνται οι όροι επιστροφής και υπαναχώρησης. Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται από το λογιστήριο της εταιρείας εντός 30 εργασίμων ημερών από την παραλαβή και τον έλεγχο των επιστρεφόμενων προϊόντων. Στην περίπτωση που το αίτημά σας για επιστροφή χρημάτων δεν προκύπτει από υπαιτιότητα της εταιρείας, από το επιστρεφόμενο ποσό αφαιρούνται τα έξοδα μεταφορικών της αρχικής αποστολής και €3 για το κόστος της επιστροφής. Σε περιπτώσεις που η αρχική παραγγελία έχει αποσταλεί με δωρεάν μεταφορικά, το κόστος των μεταφορικών για την επιστροφή ορίζεται στα €5.
Σημείωση: Τα δωρεάν μεταφορικά, όπου αυτά αναφέρονται, σε καμία περίπτωση δεν ισχύουν για τις επιστροφές και τις επαναποστολές.
- Δεν προμηθεύουμε ούτε κάνουμε πωλήσεις επι δοκιμή. Επιστροφές, μπορούν να γίνουν μόνο από ιδιώτες καταναλωτές οι οποίοι αγοράζουν σε λιανική βάση για δική τους χρήση σαν τελικοί καταναλωτές. Αυτό το δικαίωμα της υπαναχώρησης από την αγορά πρέπει να ανακοινώνεται σε εμάς αυστηρά εντός της “περιόδου περισυλλογής”(cooling-off period) των δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή και υπό την προϋπόθεση ότι πρόκειται για παραγγελίες για συνήθη αντικείμενα που τηρούνται σε απόθεμα, και συχνά πωλούμενα κτλ (όχι ειδικές παραγγελίες ή ειδικές προσφορές).
- Ο καταναλωτής θα επιβαρύνεται με τις δαπάνες επιστροφής (π. χ. Μεταφορικά, προμήθειες τράπεζας ή κάρτας, ασφάλιση κλπ.).
- Το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί σε αντικατάσταση μιας άλλης αιτίας δηλ. εάν ο καταναλωτής έχει αποτύχει να ασκήσει μια προηγούμενη αξίωση και καταφεύγει στην υπαναχώρηση (πχ. μη αναγγελία ζημιών κατά τη διαμετακόμιση εντός 72 ωρών από την παραλαβή των εμπορευμάτων).
- Όλοι οι λοιποί πελάτες, και ιδίως οι επαγγελματίες, τεχνικές εταιρείες, επιχειρήσεις, οι έμποροι, οι εταιρικοί πελάτες κλπ. οι οποίοι αγοράζουν για επαγγελματικούς σκοπούς, εξαιρούνται από το δικαίωμα της υπαναχώρησης.
- Επιπλέον, οποιαδήποτε επιστροφή για οποιοδήποτε λόγο πρέπει να γίνει μέσα στην αρχική συσκευασία του προϊόντος συμπεριλαμβανομένης και της εσωτερικής συσκευασίας και των εμπεριεχομένων συνοδευτικών εγγράφων. Καμία επιστροφή δεν θα γίνει δεκτή αν τα προϊόντα δεν επιστρέφονται μέσα στην πλήρη (εσωτερική και εξωτερική) συσκευασία τους.
- Για το λόγο αυτό, προτείνουμε όταν παραλαμβάνετε ένα αντικείμενο, να μην πετάτε ή καταστρέφετε την συσκευασία του, τουλάχιστον για τις πρώτες 72 ώρες.
- Κατά τη παραλαβή των δεμάτων, παρακαλούμε ελέγξτε αν όλα είναι εντάξει. Αν παρατηρήσετε οποιαδήποτε στρέβλωση συσκευασίας ή σημάδια κακού χειρισμού, θα πρέπει να μας ενημερώσετε και να κινήσετε τις διαδικασίες επιστροφής για αντικατάσταση.